Tävling....=)

Okej jag får ju tidningen Solo hem i brevlådan en gång i månaden som de flesta säkert redan vet...Jag anser att den är min bibel i allt nästan för det som står i den är såååå bra....=)
I detta nummer så fick jag dock en present som jag vet att jag inte kommer att använda ngt alls i sommar så därför tänkte jag liksom lotta ut dom här i bloggen...Om nu ngn kan vara intresserad av dom såklart det är ju en annan fråga...Det som ska lottas ut är alltså dessa snygga shades....=P....Så för att just du ska vinna dom så släng in en fyndig kommentar så ska jag välja o vraka bland alla som kommer in....Jag tänker dock inte skicka dom så du måste bo i närheten för att få dom....=)

Alltså att få in en bild här är ju stört omöjligt ikväll som det verkar....Så jag får helt enkelt beskriva dom snygga shadsen för er som är intresserade....Dom är chockrosa till färgen o modellen påminner lite om dom populära Ray Ban shadesen till utseendet....O skulle ngn behöva en bild iaf så får ni väl hojta till så mailar jag den istället....

Så nu är det bara att låta kommentarerna regna in så lovar jag att välja ut den bästa sen som kommer att få vinna mina sjuuukt snygga shades....=)



Okej skam den som ger sig o har man sjuuukt bra kontakter så löser sig allt....Här är bilden iaf o orkar inte ändra texten nu så den får stå kvar....=)

Skriv något till mig
Postat av: Mallis

Dessa shades skulle absolut klä mig fett,

förutsatt att vädret är rätt!!

Så att få äga dessa,

skulle få mig att känna mig som en prinsessa!!

2010-06-15 @ 14:33:13
Postat av: Honey

Hehe... tur du inte tänker skicka dom... för rosa är då faan inte min färg... annars va dom juh fina =)

2010-06-15 @ 17:53:03
Postat av: Emma

Rosa det får mej att vilja posa!

Detta kan jag med nya brillor göra, så nu jag kan gå på Yran och höra!

Vara den coolaste bruden på stan, med jessica på armen hela kvällen och dan!



(...jag kan ta dom när jag kommer upp! om jag vinner.)

2010-06-16 @ 13:40:15
URL: http://emmaarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0