Ursäkta uppdateringen....=P

Jaha så blev det inte den typen av uppdatering som jag hade tänkt i veckan men det hände så mkt på ett bräde så jag orkade inte med ngn blogg....Rasmus var ju in o opererade sig i onsdags o det drog ut på tiden då dom fick göra samma operation två ggr....Fick inte hämta hem honom förrens vid 21:30 o då var han väldigt trött o nöjd kan jag meddela....Kom hem o skulle lägga oss o sova på en gång men redan vid 01:00 så ville han ut o kissa igen....La oss för att sova igen men han sov inte så mkt o klockan 05:00 ville han ut igen men då hann vi inte längre än till hallmattan innan han kissade men han ville ut o iaf så vi gick ut o han gjorde nummer två....Sen gick vi in o jag försökte sova en timme tills klockan skulle ringa....När klockan väl ringer så känner jag på en gång att ngt jobb inte är att tänka på så jag blev hemma både torsd o fred från jobbet med Rasmus....Han är nu mkt bättre men man kan se att han får ont ibland o att det kliar där stygnen sitter....Men imorgon ska jag jobba igen o dom får vara hos mamma o pappa som vanligt....=)

Annars så rullar allt på som vanligt o sommarens planer fortgår o facebook grupperna börhar att byggas på hög...Så sommaren ser verkligen ut att kunna bli den bästa på länge....O jag är så glad för alla vänner som jag har runt mig o som förgyller mina dagar o kvällar....O eftersom att sommaren just har börjat så känner jag att jag verkligen kan gå med ett leende på läpparna....Jag ska bara få med mig kameran nästa gång som vi ska ut o roa oss så att jag kan ge er bildbevis på hur roligt vi faktiskt har det....=)

Sommaren kommer ju oxå att bestå av en massa sjuuuukt bra musik oxå till min stora lycka o denna sommaren bjuder verkligen på såååå mkt bra musik oxå....Än vart man vänder sig så strömmar det bra musik ur högtalarna o man blir alltid lika glad så fort man hör den...Så danskvällarna ute kommer att bli många men musiken kommer vi ju att ha med oss hela tiden än vart vi är...=)
Listorna kommer att göras väldigt långa i sommar tror jag så ingen ska behöva känna att det är dålig musik som spelas på våra sammankomster....=)

Nej nu väntar sängen på mig....Jobb stundar ju imorgon igen o jag borde ju va lite pigg tills dess iaf...=)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0