90 år eller....=/

Nu så tror jag minsann att jag ska skicka iväg min kropp på skroten det borde ju finnas ngn jag kan byta ut mot...För nu börjar jag bli liiiite less på att höfterna strular o gör ont mest hela tiden...Vet inte om det är så att det kan bero på träningen om det helt enkelt är så att kroppen inte är van att röra på sig så mkt som jag gör nu....Men då ska det väl ändå inte komma o gå som det gör hela tiden...Idag fick jag sjuuukt ont i svanken o så strålar det ut mot höfterna hela tiden om jag inte visste bättre så skulle jag kunna tro att jag är gravid o att det är foglossningar....Men jag är mkt väl medveten om att jag INTE är gravid såvida jag inte går o väntar på nya Jesus barnet eller ngt liknande....Har tagit tabletter för o försöka få bort det onda men det blev inte så värst mkt bättre direkt...

Det kan ju oxå helt enkelt vara så att min kropp kanske kommer att falla ihop totalt då jag fyller 30 vilket jag gör om lite mer än en månad...Det är väl kanske helt enkelt åldern som tar ut sin rätt men den hade väl kunnat vänta ett litet tag till tycker jag....Jag kan väl få ngn månad till med en fungerande kropp det ska väl inte vara alltför mkt begärt kan man tycka...Ja jag ska iaf försöka övervinna denna smärtan o jobba imorgon o det ska nog gå alldeles ypperligt tror jag o sen så blir det ett träningspass oxå....O då ska vi prova på passet som heter Rygg för o se vad det kan vara för ngt...Man måste ju passa på o prova det mesta när man har chansen iaf med mitt medlemsskap så får jag prova på allt utom att vara inne i styrketräningshallen....Men jag är ju iaf lite realistisk o vet mkt väl att jag inte alls hör hemma där inte än iaf...=P

Nehepp nu ska jag o min 90 år gamla kropp gå o sova är tanken....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0