Drömmar...

Jag formligen älskar att drömma om nätterna o har den turen att faktiskt göra det nästan varje natt oxå...Eller det sägs ju att man drömmer varje natt men vissa ggr kommer man ju tyvärr inte ihåg drömmarna...Men jag brukar ha den stora turen att komma ihåg vad jag drömmer nästan varje natt o brukar oftast vakna med ett leende på läpparna...Det går ju verkligen i vågor om man drömmer riktigt härliga drömmar eller om det är mest allmänna drömmar som flyter fram i skallen om natten....

Jag har en drömtydningsbok som jag köpte för väldigt många år sen o jag kanske ska kolla vad nattens dröm faktiskt betyder....=P...Drömmen pågick i ett kök, bordet var i fokus o så jag o en man som inte bor alltför långt från mig o lite kyssar....=)
Okej om jag nu ska tyda drömmen utefter boken så säger den såhär: Köket står för kreativitet att jag ska nära mig själv o att min modersroll är stark, bordet står för mina sociala kontaker med andra och min plats vid bordet som är min sociala position o så till slut kyssandet som står för en sexuell överenskommelse och förändring mot en enhet...Vad nu detta egentligen står för har jag inte sååå stor koll på men annars så låter det ju ganska så bra iaf....=)

I vissa fall så kan ju verkligen en dröm verka så levande så man kan fundera många ggr då man vaknar om det var en dröm eller om det faktiskt var verklighet istället....Man kan behöva ngn minuts tänkande för att faktiskt förstå att det var en dröm....De drömmar som för mig verkligen kan kännas som på riktigt är de drömmar då jag blir osams med ngn....Såna ggr kan man ju nästan bli rädd då man vaknar o funderar på om man måste ringa runt till folk för o kolla så att det verkligen var en dröm....=)

Jag hade tänkt att det vore ju sjukt roligt om man på ngt sätt kunde få uppleva sina drömmar dagen efter...Om man på ngt sätt kunde spela in sina drömmar under natten för att sen få titta på dom dagen efter igen...Vissa drömmar kan man ju klara sig utan men sen så finns det ju de drömmar som är så fantastiska att man mer än gärna skulle vilja återuppleva de om o om igen....=D
Kanske måste försöka ta patent på en sån maskin o sen hitta ngn som kan bygga den åt mig så att jag kan börja tjäna stora pengar på den maskinen...Tror det skulle vara många som vill köpa den för att själva kunna se sina drömmar på repeat...Ja det blir till o ta sig en funderare på det helt enkelt....=)

Nehepp nu så ska jag väl fortsätta med dagdrömmandet istället vilket inte är lika roligt som nattliga drömmar men det är ju bättre än inget iaf....O ibland så får man vara nöjd med det man får helt enkelt....=P



Your dreams will come alive...=)

P.S Måste ju ha en låt om drömmar med...Även om den inte direkt passar...=P....D.S


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0