=)

Undrar om ni har läst o tittat färdigt på förra inlägget nu så att jag kan skriva ett nytt istället...=P
Ja jag hoppas verkligen att ni har gjort det för nu kommer det ett nytt inlägg iaf....=)

Skolan rullar på utav bara den o på måndag ska jag påbörja tentan för denna delkursen som avslutas snart så jag hoppas att jag klarar av den o kan lägga den delkursen bakom mig sen....Känns inte som om att jag snart har avklarat ett års studier jag förstår inte hur fort det verkligen har gått...O snart så har man väl avverkat 3,5 år o kan kalla sig för förskolelärare oxå o den dagen ser jag verkligen mkt fram emot...=)

Har oxå påbörjat träning på Friskis & Svettis o har hunnit med två spinning pass vilket rumpan har märkt iaf....O på sönd så är tanken att jag ska prova på ett Dans pass oxå så får jag se om det är så roligt som jag tror att det är....Men man kunde inte boka passet såvitt jag såg så jag måste ringa imorgon tror jag så jag får klarhet i det oxå...Vill ju inte komma dit på sönd o så har jag ingen plats så jag hoppas det löser sig...

Har hunnit med ett bröllop oxå sen sist vilket var såååå himla trevligt o mysigt på alla sätt o vis...Det var Maria o Jimmy som bytte ringar o lovade varann evig kärlek o lycka i kyrkan...Så glad för deras skull o att jag fick vara med o dela denna dagen tillsammans med dom...

Nej nu har jag noll inspiration till att skriva mer så det får räcka för denna gången o så lägger jag in ett stycke bra musik istället....=)



Skriv något till mig
Postat av: HoneyFlikkan

Klart man läser gummsan, skoj att du äntligen uppdatterat hihi.

Mysigt med bröllopp... hoppas du får en fin helg pöss

2010-03-13 @ 09:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0