Ingen rubrik...

Livet rullar på o jag bloggar ännu en gång det måste ju ha hänt ngt konstigt eller så har jag hittat tillbaka till blogg glöden igen....O det kanske kan roa ngn iaf om jag har tur i annat fall så får jag ju skriva av mig iaf....=)

Har ägnat dagen åt att duscha o klippa hundarna då det verkligen var behövligt klippte ner dom oxå nu då jag hoppas att våren är påväg...O då underlättar det ju om det blir en blöt o plaskig vår o jag måste duscha dom ett antal ggr...Så nu kan ju våren som sagt få komma så snön försvinner o det blir bart tills jag ska fira min födelsedag...Det brukar vara nästan helt snöfritt då jag fyller år så jag hoppas att det blir så denna gången oxå...=)

Kan ju säga så mkt som så att jag fyller jämt om ca en månad o inbjudningarna är skickade till några få utvalda o så hoppas jag att så många som möjligt av dom kan komma...Sen så blir det en enkel kväll med mat o gott att dricka till så det borde inte kunna bli så fel hoppas jag...O det kanske kan bli ngn rolig lek eller så oxå jag fick ju ett väldigt bra spel i julklapp som går att använda då hade jag tänkt....=)
I vilket fall som helst så ska detta bli en kväll att minnas o jag känner att jag måste fira att jag fyller 30 för annars så vette tusan om jag överlever...Jag kommer nog att vara 29 ganska länge efter att jag fyllt iaf tror jag....=P
Min åldersnoja är inte av denna värld iaf o jag har nog haft den sen den dagen jag fyllde 25 tror jag...Vet egentligen inte varför men det känns som om att jag inte har lyckats uppnå det jag trodde att jag skulle ha gjort den dagen jag fyller 30...Känns lite ibland som om att livet rusar iväg o jag hinner inte med men ngn gång så ska det väl stanna upp oxå kanske...Just nu då man går skolan så gör det inget om tiden går fort så studierna blir avklarade o man kan börja jobba på allvar igen...=)

Nehepp nu får det bli runda med dom små o sen sooooova sängen....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0