Lördag....

Lördag är snart slut o jag ska snart gå ut med hundarna så jag kan gå o lägga mig o sova...Tanken är att jag imorgon ska åka o hälsa på en god vän som jag inte träffat på länge...Det ska bli riktigt trevligt att få surra bort några timmar med henne...O sen så ska jag iväg o träna imorgon är min andra tanke, ska prova på Friskis & Svettis dans pass hade jag tänkt...Ser faktiskt riktigt mkt fram emot just det kanske lite eftersom att jag själv dansade i min ungdom....Dansade både showdance o bugg/foxtrott ett tag vilket var riktigt roligt så jag ska se om takterna sitter kvar ännu....=P...Får med mig Marlen oxå o det känns ju alltid lite lättare o gå två då man ska prova på ngt helt nytt...=)

Bara snön försvinner ute o man kan ge sig ut på ordentliga promenader så är ju tanken att jag ska sätta igång med det oxå o då så ska jag införskaffa en extremt snygg sko hade jag tänkt....Lägger här upp bild på underverket så att ni själva kan få se....=)

Mina närmaste vänner som känner mig väldigt bra kan säker förstå varför jag just fastnat för den skon....=P...Men dom ska bli mina så fort jag får lön eller så är jag ju ännu smartare o önskar mig dom då jag fyller år av mamma o pappa...=)...Ja nu har jag önskat mig dom av mamma o pappa så jag får hoppas på det bästa....=)

Nu väntar runda med vovvarna o sen sängen....Natti natti....=)


Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Jag vet varför!!! Turkosa detaljer;) Tack för ikväll, vi var grymma:) Pussssss!!!!!

2010-03-14 @ 20:30:59
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: HoneyFlikkan

Snygg sko !!!

Härligt att traska runt i gympadojjor... de kan jag göra redan nu räcker ut tungan

2010-03-14 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0