Natten....

Klockan är över 01:00 o jag har tillbringat kvällen med att dricka baileys o titta på film...=P...En riktigt trevlig kväll må jag säga att det blev...Filmen jag såg blev 2012 o jag tyckte den var helt okej specialeffekterna var verkligen ngt att bita i...Så jag kan varmt rekomendera filmen om man tycker om katastrof filmer vilket jag faktiskt gör...Nu är planen att jag snart ska ner i sängen o sooova...Ska upp imorgon o fixa mig fin inför att åka på dop är tanken så jag har bara druckit två halv stora glas med baileys så att jag kan köra bilen imorgon...Har inhandlat paketet så det är inslaget o klart ska bara komma ihåg det imorgon oxå...Vore ju extremt pinsamt om jag inte kom ihåg det o kom tomhänt dit imorgon...=P

Idag eller rättare sagt igår så var det en månad kvar tills jag ska fira min födelsedag....Den dagen då jag kliver upp i jämt siffra men jag ska ju fira den med kalas så det borde gå över ganska smärtfritt hoppas jag....Jag har ju liiite fasat för den dagen för jag tycker inte alls att det känns roligt att fylla 30 år....Men med alla underbara människor runt mig så ska det nog gå bra hoppas jag....=)

Jag faller ytterst sällan för mörka killar men kolla in hans ögon...Dom är ju to die fore säger jag bara....=)
Låten är oxå helt okej så man kan lyssna på den oxå men annars så kan man bara titta på hans ögon oxå tycker jag....=P



Skriv något till mig
Postat av: Honey

Nu ser du till å uppdatera bloggen så jag kan komentera mer aasg

2010-03-31 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0