Paket...=)

Jag har ju en stundade födelsedag som närmar sig med stormsteg o nu så har första paketet kommit, lite tidigt men jag blev ju självklart jätteglad att ngn tänkte på mig....=)...Tänkte att jag skulle visa er vad det var jag hade fått det innehöll ju rim o allt....=D

Framsidan på kortet....=)



Det fina rimmet....=)



O så själva gåvan som kom från lokala ICA butiken....=P

O jag ska verkligen hämta ut den oxå även om jag inte direkt är så förtjust i frysta tårtor men man får väl göra ett undantag då den är gratis....=)
Så nu är det fritt fram för alla andra att skicka in sina presenter oxå för jag räknar med att dom kommer att ramla in genom brevlådan snart...Eller det är ju såklart oxå tillåtet att skicka lite större paket som jag kan hämta ut på ICA butiken oxå....=)

Blev ett litet inlägg men det är ju bättre än inget iaf....=D


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Sablar vad de såg gott ut med bullar !!!! jag som trodde du bakat åsså var de ett kort =P

Ja, du fyller snart... tur de bara är en siffra å inget annat, kommer snart jag med, till hösten är de dags.

Haha, klart de var Ica... va faan annars... dom ska juh gotta sig i andras olyckor dom... gnida in att man fyller jämt asg

Tack för uppdateringen... nu slipper jag skälla på dig hahaha pöss

2010-03-31 @ 23:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0