*poff*

Undra om det säger *poff* om man liksom bara förvsinner för en stund eller för några dagar...Tiden kanske kan stanna i det verkliga livet o så liksom bara kliver man åt sidan o vilar på annan ort....Så att man får en chans till återhämtning o kan få chansen till att bara få vara...Men jag tror inte riktigt att det fungerar så iaf man får nog liksom gilla läget o rulla på i sitt ekorre hjul så gott det går...

Det konstiga är nog att jag egenligen har det väldigt bra....En familj som alltid finns där o vänner som ställer upp i vått o torrt...Men visst så saknas det ngt annat oxå o ibland så känns det som jag blir helt likgiltig inför chansen att träffa ngn o ibland så är det ju självklart för mig att jag kommer att träffa ngn...Det ska väl inte va så jäkla svårt egentligen men för min del så verkar det vara det...O då blir man lätt frustrerad faktiskt o egentligen så känns det just nu som om att jag inte kan göra så mkt åt det....Utan jag måste lära mig att andas o låta saker o ting få gå i den takt det är menat...Fast ibland så skulle jag vilja använda en fast forward knapp för o se hur saker o ting blir...O sen så kan jag ju använda rewind knappen om det är ngt jag vill gå tillbaka till o uppleva eller om jag klarar mig utan det....Ja det låter ju verkligen som en riktigt bra ide tycker jag iaf o det kanske är en ide man kan ta patent på...=)
Jag ska bara hitta ngn riktigt smart person som kan genomföra uppgiften åt mig o bygga en maskin som kan spola framåt o bakåt i tiden...Fast det ska bara vara så man kan spola ngn vecka i taget så man inte liksom springer ifrån hela livet...Ja jag har en massa bra ideér som jag bara ska lyckas genomföra får väl ta tag i det då jag pluggat klart =)...


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0