Äsch då...=S

Så sitter jag hemma i soffan o vänder ut o in på mina tankar o vette tusan om jag kommer ngnstans egentligen med dom...Ena gången så är tankarna på ett håll o är såååå klara som dom kan bli o jag vet precis åt vilket håll jag ska gå....Nästa gång så snurrar jag bara runt o kan inte greppa ngt alls o får fumla runt i mörkret istället...Ibland så vore det så smidigt om jag kunde stänga av tankarna o bara låta dom få sväva runt fritt o så behövde jag inte bry mig om dom alltför mkt....=)

Jag o lillasyster har verkligen extremt stora i-lands problem så vi funderar på att söka hjälp faktiskt....=P

Måste få förtydliga lite angående mitt förra inlägg oxå....Det stod ju att jag plockade blommor o Lina hade ju varit snäll att poängtera att dom växte i en rabatt....O det stämde ju faktiskt men till mitt lilla försvar så tog jag bara 3 st iaf....=P...Fanns säkert minst 300 kvar iaf så jag tror inte att det gjorde så mkt....O jag tycker nog att det är ett väldigt bra sätt o plocka blommor på iaf...Kanske ska prova det på midsommar så kanske man verkligen drömmer om sin framtida make....=)

På fredag så ska jag ut o roa mig med jobbet är tanken...Först planeringsdag o sen middag för pengar vi fått extra från kommunen....Sen så är det några som ska vidare ut o jag kan ju inte bara åka hem då utan måste ju såklart vandra med....Men ska verkligen försöka o ta de lungt för nu blir det tredje helgen på raken o jag är verkligen inte 20 längre känner jag i kroppen...Men tredje gången gillt som man säger så det kanske blir en kväll utan dess like istället...=P

Nehepp om man skulle ut med hundarna o försöka o komma i säng före 24:00 för en gångs skull....Jag är sjuuukt dålig på att komma i säng nu o har ingen motivation till skolan alls så jag gör det väldigt bra om jag tar mig igenom denna terminen....Men på ett eller annat sätt så ska det väl gå det oxå är tanken....=)




Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0