Blogging....

Ja jag hamnade lite i en bloggsvacka på ngn dag men nu ska jag ge mig på ett inlägg igen så ni som orkar läsa här får ngt nytt att läsa....O om man ser att det ngn gång inte finns ngt nytt inlägg att läsa så kan man alltid scrolla ner o kolla in snyggot jag la in för ngn dag sen...Han kan man kolla på både en o två ggr tycker jag...Då sover man såååå himla mkt bättre sen oxå det kan jag lova...=)

Här så regnar det typ hela tiden så snart får jag krupp om inte solen kommer fram o lyser snart...Min tanke är ju att bota min förkylning med sol o om ingen sol kommer fram så får jag ju fortsätta att va förkyld...=S...Men det ska väl ge med sig snart hoppas jag....=)

Jaha hur ska jag nu lyckas fylla detta inlägg med ngt mer vettigt då när det liksom bara dog ut nu....Visst kan jag babbla på om allt o inget men det känns inte som det roar just dig som läser direkt....O ngn bra historia har jag ju inte heller på lager....=S

Nej det är nog lika bra jag avslutar o lägger in en liten skoj video istället.....=)



Detta e så sjuuuukt roligt så att jag skrattar lika mkt varje gång jag ser det.....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0