Drömmar....

Alltså finns det ngt bättre än att drömma om nätterna nej det tycker nog inte jag att det finns.....O inatt eller rättare sagt på morgonen så drömde jag såååå sjuuukt roligt så det finns inte...Ska försöka att återberätta drömmen så bra som jag kan....

Det började med en buss resa till en ort någonstans som jag inte minns namnet på bussen var packad med folk och jag kände inte en enda förutom mitt sällskap....Mitt sällskap bestod av min stoora kärlek o vi var så himlastormande kära så det fanns inte....Det är ingen i mitt liv nu som ser ut som han i drömmen gjorde men mumma så snygg han var....Då bussen hade kommit fram så var vi vid ett stoooort hus som hade inomhus pool som var gigantisk, träningslokal, massa sovrum överallt och konstigt nog toalett bås överallt oxå....Allt var frid o fröjd då vi kom fram o alla umgicks tillsammans o hade det väldigt trevligt....Helt plötsligt så var det några i sällskapet som började att bete sig konstigt dom fick ansikten som såg ut som skelett masker o så gick dom runt o skällde som hundar ungefär....Dom hade kort o gott förvandlats till zombier o alla vi andra som fortfarande var friska rusade genom träningslokalen men hamnade såklart i en återvändsgränd....Så många som möjligt knölade in sig i ett litet rum för att försöka komma undan men flera blev förvandlade till skelett zombies iaf....Just här så tappade jag bort min kärlek o jag var stensäker på att han blivit en zombie....

På ngt sätt så lyckades jag ta mig genom rummet o in i nästa rum som var tomt gömde mig där o efter ett tag så kom det in 3-4 killar där som oxå hade klarat sig från zombiesarna....Vi bestämde oss tillsammans för att försöka ta oss upp på vinden för att på så sätt ta oss tillbaka dit där simbassängen låg....Jag välte omkull en säng som stod upp mot en vägg o använde den som studsmatta o hoppade galant upp på takbjälkarna o tog mig upp på vinden....Killarna var inte direkt lika graciösa som mig utan fick liksom kravla sig upp istället....=P

Väl uppe på vinden så stod det såklart en zombie flicka där jag greppade snabbt en planka o slog av henne huvudet vilket killarna tyckte var väldigt imponerande...Vi mötte ganska snart en till zombie o jag gav plankan till en av killarna o sa att det nu var hans tur att slå....Han viftade lite med plankan men var inte ens i närheten av att träffa så jag tog plankan från honom o slog till igen....Efter det så sa jag "Tänk att man ska behöva göra allt själv även när huset är fullt av zombiesar"....Då vi kom ovanför simbassängen så kunde vi se att den var belamrad med zombiesar o att de få människor som var "friska" ännu stod i en klunga tillsammans livrädda....

Vi tog oss ner via ett kök där det var tomt o jag behövde besöka toaletten...Gick in i ett toalett bås som inte hade ngn vägg utan bara ett draperi....O när jag sitter där så kommer David Hasselhoff in o det visade sig att det var han som var king of the zombies.....Jag förstod ganska snabbt att om jag kunde lyckas förgöra honom så borde alla andra förvandlas tillbaka till sig själva....Så jag låtsades att jag oxå var en zombie o lät så som dom gjorde och han nickade bara åt mig....Då jag dock klev upp från toaletten så glömde jag liksom bort att gå som en zombie så då sprack det liksom....David Hasselhoff sprang emot mig med en yxa o jag svingade mig upp med hjälp av en takbjälke o sparkade till honom i ryggen....Han föll ihop men var snabbt uppe igen o skrek ngn form av lock rop som fick de andra zombiesarna att vakna till....Jag sprang uppe på takbjälkarna o dök ner i simbassängen....Anslöt mig till de andra som klarat sig från att bli zombiesar o dom gömde mig under sig i vattnet, jag var en fena på att hålla andan oxå....=P

David Hasselhoff höll sig ifrån vattnet o då förstod jag att han nog inte tålde vattnet så jag kom på en smart plan om att jag på ngt sätt måste få ner honom i vattnet....Jag simmade under vattnet fram till bassäng kanten o drog ner honom i vattnet o med ens han hamnade i vattnet så färgades vattnet rött o han liksom bara försvann...O vips så blev alla normala igen o hela huset som halvt stått i lågor blev lika fint igen som det var innan David Hasselhoff kom o förstörde...

Jag fick ta emot allas hurrarop o kramar över att jag lyckats rädda alla från Davis vrede...Men så slog det ju mig att min kärlek inte fanns någonstans....Jag träffade hans kompisar som kommit dit o frågade dom om dom visste vart han hade tagit vägen....De sa då att han trodde att jag hade blivit offer för zombiesarna så han hade lyckats ta sig iväg innan han själv blev en zombie...Så han var hos sin farbror på hans golfbana o försökte återhämta sig efter förlusten av mig....En av hans kompisar ringde snabbt upp min kärlek o sa att jag hade räddat dom alla o inom loppet av 2 min typ så var min kärlek där o vi fick återses igen...

Ja som sagt jag ääääälskar verkligen att drömma o när man får vara hjälte o rädda hela världen så är det ju inte helt fel det heller....=P


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Jisses vikka drömmar du har gumman... bra du utgör hjältedåd s

2010-05-12 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0