En såndär rubrik...

Jag undrar lite vart värmen har tagit vägen egentligen för hos mig är den inte iaf....=S....Så sjuuukt kallt ute idag o inte blir det bättre av att det blåser samtidigt...Jag är glad att jag inte hängt undan dunjackan är för den åker på nu på sista rundan kan jag meddela....=/

Idag har jag tillbringat dagen med att duscha, föna o klippa hundarna fina....O Rasmus lyckades jag såklart klippa ena sporren för kort så det kom blooood...Men det konstiga var att han inte sa ngt för han brukar skrika högt så fort man kommer liiite för långt in....Men på med potatismjöl så slutade det blöda o nu verkar han inte bry sig ngt iaf....Jag är nöjd för dom är vita nu igen o Rasmus kan visa upp sitt snygga jag på djursjukhuset imorgon då han ska in på röntgen igen för o kolla så allt är som det ska i magen o med kristaller i urinen....O det ska gå på självrisk perioden så det borde inte kosta så mkt för mig om allt är som det ska...Annars så kommer jag att klaga högljutt på försäkringsbolaget kan jag meddela...=P

På fredag så åker jag ner mot Sthlm igen med mamma denna gången o min fiiina snabba bil...Åker ner efter att jag slutat jobba på fredag så det känns lite sådär att köra bil efter en arb dag men det ska nog gå bra....O jag slipper ju åka själv iaf så det ska nog gå bra....O på hemvägen så ska jag lyckas dra en släpvagn är tanken vilket innebär att jag kommer bara att parkera så jag slipper backa o kommer att stå lååååångt ifrån alla andra bilar....=P
Största kruxet som jag ser det är att jag inte får köra fortare än 80-85 eller vad det nu är man får köra med släpvagn...Har lite dålig koll på det känner jag nu måste nog kolla upp det så jag är förberedd tills vi ska åka hem...Får ställa farthållaren så att jag vet att jag är säkert o håller rätt fart hela tiden så inte farbror polisen kommer o pekar åt mig....=)

Nej nu får det blir runda med dom små innan jag somnar i soffan där jag sitter....O ligger mkt hellre i sängen o sover faktiskt o då måste jag ju ut en sväng först....O imorgon så ska jag ju få träffa ANNSOFIE igen är tanken o det ska bli såååå roligt o trevligt....Vi har mkt att ta igen vad gäller prat o skvaller kan jag meddela....=P
O så ska jag hinna med en sväng till Marlen oxå för vi måste ju ses innan vi åker åt skilda håll på fredag....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0