Ja tack....=)

Jag är inte alls så himla kräsen egentligen vad gäller killar....Om dom ser ut som han här gör så gör det mig inget alls...O att han sen spelar i filmer med sjuuukt snygga bilar gör inte saken så mkt sämre o allt som är på film är ju på riktigt så det passar mig perfekt...=)



Oj, oj, oj säger jag bara....*mumsfillibabba*


Skriv något till mig
Postat av: Josefin

Ja jag sitter ju och spanar på han nu jag.. =P Men jag sätter ju Vin lite högre dock =P

2010-05-16 @ 14:45:37
Postat av: Åsa

Ja han är ju inte ful alls faktiskt:p.

2010-05-16 @ 15:32:22
URL: http://asapersson.wordpress.com
Postat av: Honey

Se där ja... då vet jag vilka pojkar du faller för fniss

2010-05-16 @ 23:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0