Lördag...

Lördag är här o jag hade liksom tänkt att jag skulle försöka hitta på ngt ikväll som att gå ut o ta ngn cider eller två tillsammans med ngn trevlig kompis....Men just ikväll så verkar det som om att ingen kan så jag får tyvärr tänka om mina planer o se vad som händer istället....Fast jag skulle ju egentligen må bra av en helg som var ganska så lugn oxå o inte innehöll ngn alkohol....=P

Sommarens planer fortsätter iaf o dom byggs på lite mer för varje vecka som kommer o jag hoppas verkligen att allt kommer att gå i lås....Snart är det nog på sin plats att det görs facebook grupper på allt som händer i sommar så att man inte missar ngt....=)

Har inget att blogga om direkt o jag är sjuuuuuukt frustrerad just nu på alla sätt o vis så jag kämpar för att inte göra ngt dumt....Jag är riktigt nära till o göra ngt som jag säkert skulle få ångra i efterhand o jag skulle mkt hellre lösa mitt problem på annat håll....Ja det får bli som det blir helt enkelt o jag ska nog klara av allt lika bra som jag alltid gör hoppas jag.....=P

Ja jag fortsätter mitt letande efter cider sällskap så får jag väl se vad som händer.....=)


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hur gick de... hittade du ditt cidersällskap =)

Kämpa på gumman nu, så ska du se att de löser sig till de bästa, de gör de oftast. kjamas

2010-05-25 @ 09:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0