Lördag...

Solen skiner o det är lördag den 8/5 2010 o jag är bortbjuden på middag ikväll....=)
Det gillas alltid lika mkt att slippa sitta hemma själv o äta middag middagen ska intas hemma hos Malin med familj så jag ser fram emot en trevlig kväll....=)

Igår hade vi planeringsdag med jobbet o efterföljande middag på Brunkullan o det var väldigt trevligt...Vi gick sedan vidare o drack några cider o sen så vandrade vi mot Plaza...Men jag hade under nästan hela dagen gått o mått illa o det blevinte bättre under kvällen utan gick åt det andra hållet istället...O jag kunde ju inte ens skylla på alkoholen denna gången utan hade druckit 3 st xider på 33cl vardera så det var ju inga mängder direkt...Försökte dricka vatten på krogen men inte ens det hjälpte så jag ringde hem till mamma o pappa så pappa fick komma o hämta mig....Ville ju inte förstöra kvällen för de andra heller genom att sitta o må dåligt så då kändes det som ett bra beslut att åka hem istället....Fick sova hela natten lång o jag tror att det hjälpte till så jag mår bättre idag men jag är ju ganska så säker på att det beror på den jäkla förkylningen som jag har i kroppen o som inte vill ge med sig...Kraxar runt fortfarande o hostar som en tok i omgångar o har en stoor klump av slem i  halsen som aldrig släpper...Så om det inte blir bättre snart så ringer jag o kräver ngn medicin så att det blir bättre o jag kan bli som folk igen...

Nu ringde middags Malin o jag fick gärna komma om jag ville så då vandrar jag ut med dom små o beger mig till henne istället för en massa trevligt surr...För sånt är vi väldigt duktiga på så det brukar kunna bli några timmar innan vi är klara...O det är ju inte säkert att vi har surrat färdigt då iaf men man ska ju ha ngt att surra vidare om nästa gång oxå....=P


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hoppas ni har en trevlig kväll kjam

2010-05-08 @ 21:31:59
Postat av: Malin Eriksson

Tack för en trevlig kväll, det gör vi snart om med grillning och vin =)

2010-05-08 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0