Mitt liv....

Jag måste bara få skryta lite nu hade jag tänkt för ibland så får man faktiskt göra det har jag bestämt....Jag är sååååå sjuuuuukt nöjd med MITT LIV just nu jag har roligt o jag får skratta mkt om dagarna....Jag ser verkligen fram emot sommaren som är i antågande o skulle det regna hela tiden så känns det just nu som det inte skulle göra ngt det heller...Men jag föredrar ju såkart lite sol oxå så jag kan få bli lite brun....=P

Ska bara få klart allt med skolan oxå så kan jag lägga den bakom mig tills det drar igång igen till hösten...O till helgen så kommer lillasyster hem o blir hemma i 10 hela veckor o vi ska ut o dansa en massa i sommar....Planerna byggs på lite eftersom nu ligger kanske en roadtrip på schemat oxå...=P

Var ner till lillasyster i helgen jag o mamma hjälpte henne att flyttstäda en sväng....Fick skratta mkt hela helgen tillsammans med lillasyster o det var såååå skönt att få släppa allt annat o bara vara...Vi åkte hiss med varierande utgång, åkte bil o poppade massa bra musik, shoppade på ett minst sagt konstigt ICA, åt på en trevlig Italiensk restaurang, tittade på en konstig kille då vi åt, försökte backa med släpvagn, åkte lastvagnar, gick ut o dansade med Jonna....Listan kan göras mkt längre för helgen var väldigt rolig o just vad jag behövde....Att jag sen började yra lite smått då det var typ 3 mil kvar är ju en annan femma....Pratade på om vem som skulle karva ur ngt o sen så skyllde jag på att det var ngt jag o lillasyster hade pratat om....=P....Mamma såg dock lite frågande ut o frågade om jag skulle fortsätta o köra eller stanna bilen....Skakade liv i mig sj o körde vidare o kom hem istället o fick sova i sängen en sväng innan lektionen började...=)

Nu ska jag ner i sängen o soooova så jag tar mig upp o kan börja jobba 100% igen....O gissa om dom extra pengarna kommer att vara välkommna nu då man levt helt okej men det blir bättre nu iaf....=)



Sånt som vi skakade loss till i lördags.....=D


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hahaha, undra va de var du karvade i asg

Låter som du njuter i fulla drag, förstår att de kommer bli en superbra sommar när du får hem lillasyster.

Kramar i massor =)

2010-06-01 @ 23:40:58
Postat av: Anonym

Vilken tur att du finns och kan tala om när jag plockar livsfarliga växter! Nu gäller det bara att komma ihåg att inte käka upp dom :) Jag vill föresten också följa med och dansa i sommar!!

2010-06-02 @ 22:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0