Rubrik...

Tänkte lägga in ett litet förtydligande till mitt förra inlägg...Det är inte så att jag gråter för att jag är ledsen utan jag är mer frustrerad och arg i nuläget o jag försöker att bearbeta saker o ting....Jag kämpar ibland med att inte ge efter för första bästa känsla o släppa allt o bara åka dit för att bli omhållen en sista gång...Att få känna närhet o värme av en annan människa är ju bland det bästa som finns så det är väl kanske inte så konstigt att jag oxå vill ha det...Men i nuläget så ska jag lägga fokus på mig själv o ta saker o ting därifrån istället...

Besöket hos doktorn gick bra iaf....Kom dock inte hem med några piller så jag ska liksom försöka o bli frisk iaf o dricka mer o hoppas på det bästa....Men om det inte ger med sig på ännu en månad så lovar jag att jag kommer att återvända dit o kräva alla mediciner som finns för att det ska bli bra....=)



Bästa tidningen av de alla landade på min hallmatta idag o jag blir alltid lika glad då jag får denna tidning för det innebär en kväll med massa trevligt läsande för mig....=)



Denna gången så bjöd de oxå på Solos lilla syndiga....O jag tror minsanna att denna ska få bli min sommar bibel jag som liksom har planerat att denna sommaren ska bli en av de bästa....Så om det är ngn som vill låna min sommarbibel så är det bara att hojta till....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0