Teater...=/

Jag kan spela o låtsas att jag mår bra just nu men vem skulle egentligen gå på det när det självklart är uppenbart att så inte är fallet...Jag har noll motivation till ngt alls just nu så jag kämpar för att klara av skoluppgifterna för det är ju inte så mkt kvar av den biten så det ska jag lösa det är jag säker på...

Det blev lite för mkt i mitt liv just nu med beslut o funderingar så jag håller på att bli tokig...Sov som en kratta inatt o kunde inte alls komma till ro...Kom på mig sj med att tårarna rann utefter kinderna efter ett tag o det kändes som jag inte hade ngn egen kontroll över min kropp...Jag kunde inte stoppa tårarna utan dom rann tills dom tog slut istället o jag försökte lägga fokus på att somna istället...Det gick dock inte så bra utan jag låg säkert vaken en stund till innan jag till slut somnade o vaknade innan klockan ringde...Så natten bjöd inte på så många timmars sömn men jag ska kämpa o hålla mig vaken hela dagen så kanske jag kan sova natten som kommer istället....

Ska iaf få komma till läkaren idag för att försöka få bukt på min förkylning som nu gjort att jag inte har någon aptit alls....Jag lever i princip på fil och ngn smörgås för varm mat är jag inte alls sugen på o det börjar kännas i kroppen att jag inte äter ngt...Så jag ska verkligen försöka få min vilja igenom o få med mig lite piller hem så detta kan gå över ngn gång...

Nu ska jag återgå till att försöka hålla mig vaken o inte somna o sova bort läkartiden....Återkommer senare så kan jag berätta om jag fick några piller eller så...=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0