X 2000....=)

Sitter på tåget som ska ta mig från Sthlm-Ösd o jag har faktiskt kostat på mig internet på tåget denna gången...Brukar ju åka med sällskap men allt sällskap har redan åkt hem så jag åker sj hem denna gången...O det är ju inte så roligt att bläddra i samma tidning 153 ggr för att se märka att innehållet inte har förändrats ett dugg sen sist jag bläddrade....Jag vet nu allt om högklackade skor, vad killar tycker o tänker om saker o vart killarnas 5 mest erogena zoner sitter...Så om ngn behöver veta ngt om det så hojta gärna till så ska jag berätta det för dig....=)

Helgen har var såååå himla bra på alla sätt o vis o nu har jag fått en massa nya erfarenheter som jag lägger i ryggsäcken...Trodde inte man kunde fylla på med så mkt mer men den verkar aldrig bli full så det är bara att packa in en massa nytt hela tiden...=)

Vi hann med en massa storsande på stan...Shopping o ätit en massa gott...Lunchat o fikat med Anna inom loppet av två timmar...Träffat en massa nya härliga människor....Dansat i timmar på Grodan...Plockat blommor...Spelat spel...Åkt massa buss o tunnelbana...Ätit glass i gamla stan...Försökt sova lite...Ja man skulle egentligen haft med en filmkamera för att dokumentera hela helgen...Får nog tänka på det till nästa gång tror jag....=P

Kommer att hamna bilder på facebook sen o för dom som vill så finns det redan en massa utlagda hos mina vänner så leta gärna runt så hittar ni säkert....=)


Skriv något till mig
Postat av: Lina Lif

Plockat blommor i synnerhet! Om det nu kan kallas det när de växer i rabatter.

2010-05-03 @ 22:02:32
URL: http://linalif.blogg.se/
Postat av: Honey

fniss så du har plockat blommor i rabatterna haha... fy på dig =P

Låter som du haft en toppenhelg här nere... synd att vi inte hann träffas som vi tänkte, men du har juh fullt upp s så vi tar de nästa gång.

2010-05-03 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0