Hold on liksom...=)

Ja här kommer inlägg nummer tre på tre dagar....Halllllå lite cred kan jag väl få för det i kommentators fältet???

Tänkte berätta om min föregående natt en sväng....Gick o la mig vid 1:00 ja jag vet att det är alldeles för sent men det bara blir så liksom...Men jag vaknade med ett ryck o då menar jag ett RYCK klockan 03:45 för att vara exakt...Tog mig för pannan på en gång o det bultade ordentligt i huvudet, trodde för en stund att jag drömde men insåg att jag var vaken o att denna huvudvärk inte skulle bota sig sj....Stapplade upp o ja jag stapplade verkligen för så ont gjorde det tog en värktablett o stapplade tillbaka till sängen...Somnade om o vaknade då klockan ringde 07:45 men huvudvärken gjorde sig snabbt påmind o jag hade inte alls ngn lust att kliva upp....Men klev upp gick ut med hundarna o hade lektion i 1,5 timme för att sen gå ut med hundarna en sväng till så att jag kunde gå o lägga mig sen...Sov i typ två timmar o vaknade o mådde lite bättre men det bankar på i bakhuvudet iaf emellanåt o just nu så känns det att det liksom stegras så snart är det dags för sängen...=)

Imorgon stundar ju jobb igen vilket innebär en liten paus ifrån studier o jag kan lägga fokus på annat vilket är väldigt skönt en sväng...=)
Tycker ju väldigt mkt om mitt jobb så ser mkt fram emot dom här två dagarna som jag får tillbringa där o barnen ger mig så mkt tillbaka så jag skulle inte alls vilja vara utan dom dagarna....=)

Nehepp nu gör jag annat en stund....=)
Jag känner verkligen att mina inlägg har höööögt innehåll o att det verkligen intresserar er....=P

Skriv något till mig
Postat av: Åsa

Credcredcredcredcred! Varsågod!

2010-10-13 @ 23:47:25
URL: http://asapersson.wordpress.com
Postat av: Marlen

mer cred mer cred mer cred mer cred! Varsågod!

2010-10-15 @ 17:41:54
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0