I'm alive...=)

Ja jag har inte försvunnit långt o gick inte vilse i Stockholm förra helgen heller utan jag är på hemmaplan men har lite smått tappat motivationen till att blogga...=/
Men jag kanske kan försöka chocka er den här veckan med att blogga lite mer jag får väl skriva lite sånadära dag till dag händelser helt enkelt...Ja då ska jag nog kunna få till ngt av det här under veckan ska ni se....=)

Så vad har jag då gjort sen sist????

Jag tog o besökte lillasyster tillsammans med Marlen och hade en sjukt bra helg på alla sätt o vis, träffade massa trevliga människor o åt en massa god mat under hela tiden...Men vi är ju lite kända för att äta gott då vi umgås o det kommer vi nog aldrig att ändra på....=)...Bilder finns ute på facebook så det är lättast att kolla där för min kamera funkade iaf inte men lillasyster o Marlen fotade endel som tur va....=)

Sen kom jag hem o pluggade o jobbade en vecka för att i fredags ha middag o partaj med jobbet vilket var lika roligt som det alltid brukar vara....=)
Jag gillar verkligen att umgås med mina kollegor utanför jobbet för vi har verkligen roligt tillsammans o trivs då vi får diskutera annat än jobb o bara kan koppla av....=)
Sen blev resten av helgen ganska så lugn lite middag hos mamma o pappa en sväng o så fick Mio o Rasmus träffa sötaste valpen i Brunflo oxå...Men mina grabbar är ju inte direkt kända för att leka så tror inte att dom tog chansen o lekte med henne...Rasmus tog dock tillfället i akt o berättade att man inte får sno hans godis som han råkade tappa på marken....=)

Idag så skulle jag upp o lyssna på en föreläsning men en natt som typ enbart har bestått av mensvärk o väldigt lite sömn så var jag inte direkt laddad inför det....Men klev upp o gick ut med hundarna o sen satte jag mig vid datorn o slog igång den....Men döm då om min förvåning då jag inte har något internet än hur jag försöker så står det bara att sidan inte kan visas....Så den föreläsning jag skulle se sket sig liksom så den får jag kliva upp o se imorgon istället så det ska säkert bli bra det oxå....Nu funkar ju dock internet som synes så då firar jag det med detta inlägget....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0