Konstiga låtar...=P

Alltså jag har, inte för att skryta, ett ganska stort låtspektra i skallen och det ryms en väldigt blandad kompott där inne så att ibland kan jag brista ut i sång och då är det kanske inte så tippat det som kommer. Lillasyster fick i somras njuta av Lucia sången då vi vaknade en morgon i hennes lägenhet och just då så kanske den inte passade. Men det var den låten som ploppade upp och som kändes rätt att sjunga just då så då blev det den helt enkelt.

Idag så har min skalle varit fylld av en helt annan låt så jag tänkte bjuda på den här i bloggen så får ni ta del av vad som finns och snurrar runt i min skalle.



Att förklara varför just den låten snurrat idag är dock svårare men som sagt jag kan endel låtar så mycket snurrar runt och ibland så vill dom liksom komma ut.

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0