Negativ = Extremt dåligt att blogga då...

Ja alltså om jag skrev det jag hade på hjärtat så skulle jag nog få många att tappa andan o fundera om dom egentligen hade hamnat i rätt blogg. Men då hade jag snabbt fått påminna er om att ni faktiskt hade hamnat i Jessicas blogg o att den hade fått en släng av negativa vibbar.

Men jag ska bespara er från allt som jag egentligen vill skriva här o så försöker jag liksom att skriva mellan raderna istället så skonar jag er o mig själv. Ja i vilket fall som helst så är det inget konstigt jag går igenom utan det är ju ngt som faktiskt alla går igenom. Alla har vi ju bättre o sämre dagar som vi måste ta oss igenom men just nu så blir det liksom lite mkt skit från alla håll o kanter så då bubblar det liksom över för mig. Men jag vet ju oxå att det är färdig bubblat imorgon då jag vaknar så jag känner mig inte direkt orolig heller utan det blir kalas imorgon att börja om på nytt istället.

Har jobbat i två dagar nu vilket gått som smort som vanligt men ngt annat hade jag inte väntat mig eftersom jag är kung på mitt arbete. Ja jag kanske överdriver lite nu men jag tycker om mitt jobb o dom på jobbet verkar tycka om att ha mig där så då räcker det väldigt långt faktiskt.

Alltså jag har ju inget o blogga om egentligen så jag kan nog liksom avsluta här iaf o återkomma en annan dag istället. Men jag tycker nog att jag förtjänar en speciell kommentar från en speciell person o jag hoppas att hon förstår att jag menar just hon.


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0