Update...=)

Mmm kanske dags för en liten update om vad som händer i mitt liv här o nu eller ja det som jag känner att jag vill o kan skriva om iaf....=)

Om vi börjar med det tråkiga så är det skolan som är såååå tråkigt just nu o det är nog mest för att vi inte alls får den hjälp o stöttning som vi behöver den här terminen. Jag har funderat både en o två o 27 ggr på att hoppa av allt och gå tillbaka till att bara jobba igen. Men samtidigt så hoppas jag att det bara är denna terminen som känns tung och att det ska ge med sig så att det blir roligt igen. Har en tenta som ska vara inne nästa söndag men jag kan komma på typ 10 000 andra saker att göra bara för att få slippa sitta och skriva på den istället. Men på något sätt så ska jag nog få till den jag brukar ju lyckas på ett eller annat sätt.

Här hemma så fick jag för mig igår att jag skulle måla fondväggen så sagt o gjort så drog jag igång med det på kvällen och nu är det målat två gånger och jag blev så himla nöjd det blev riktigt bra. Så nu ska jag införskaffa den vita färgen så att jag kan måla de andra väggarna också tror att det kommer att bli kalas bra bara det blir klart faktiskt. Sen skulle jag vilja gå på sovrummet och måla om där också men först måste jag komma på vilken färg jag vill ha där också o det vet jag inte i nuläget iaf.

Rasmus har lyckats slicka upp sitt sår på bakbenet igen men jag ska försöka o behandla det själv med salva innan jag ringer veterinären. Mio har däremot börjat att halta så fort han har legat ner en stund eller om han suttit i bilen och jag mailade Agrias internetveterinär och kollade med dom. Och en ihållande hälta skulle man låta en veterinär kolla på så jag ska se om det håller i sig under veckan och får väl boka tid åt honom sen om det inte blir bättre.

Ja det är väl ungefär vad jag kan lägga in i bloggen idag mer än så blir det inte. Men ska bjuda på lite musik iaf för det var länge sen jag gjorde det. Eller ja den konstiga musiken la jag ju in sist men nu kommer bra musik istället så håll till godo.


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0