Onsdag...

Alltså det här med rubriker ska jag lägga på hyllan tror jag för det finns aldrig ngn som passar iaf till det jag vill skriva...För o underlätta så skulle jag säkerligen behöva skriva sjuttioelva inlägg för att varje inlägg ska handla om bara en o samma sak...O så funkar ju inte mina inlägg så det blir liksom inge bra iaf....=P

Förkyld nå så in i bängen har jag blitt o hostar o snörvlar om vartannat men så länge jag lever o tar mig upp på morgonen så anser jag att det inte är så himla farligt iaf...O ingen feber så långt ögat kan nå o då räknas det ju inte riktigt som man är sjuk iaf så då är det bara att pallra sig iväg på jobbet imorgon....O jag behöver ju bara jobba imorgon för på fredag så har vi planeringsdag så då ska vi sitta inne på kommunen o känna oss lite viktiga...Fast vad jag nu ska dit o göra kan man ju fråga sig som jobbar så pass lite som jag gör...Men dom klarar sig ju inte utan mig så det är nog lika bra att jag åker dit så dom inte behöver bli ledsna i ögat....=P....Ja ja en liiiten dos självironi har ingen dött av har jag hört o det är väl inte för inte som jag kallas Den Allsmäktige på jobbet emellanåt....=)

Alltså det är ngt skit med min dator för jag kan inte längre lägga upp bilder i bloggen ens....Måste verkligen se till så ngn kan kolla igenom min dator så den kan funka som vanligt igen för nu börjar jag bli vääääldigt less på detta....=S

Ja när inte bilderna vill läggas upp så har jag inget mer o skriva nu faktiskt för det blev inte alls lika roligt då....Jag kan ju iaf berätta att jag ska ut med jobbet efter planeringsdagen o vi ska äta o sen ska jag vidare o roa mig lite hade jag tänkt...Så det ser jag verkligen fram emot så förkylningen får banne mig inte bli för mkt värre så planerna sätts i lås....Jag har ju till o med handlat på bolaget idag på REA hör på den ni...Inte alla ggr som dom har rea minsann men jag lyckades gå på en sån idag iaf så jag blev mkt nöjd....=)

Nej nu ska jag vidare ut med hundarna o sen sooooova i sängen....Natti natti alla lööövers där ute....=P



Skriv något till mig
Postat av: Honey

WTF !!!

hur fasiken kunde du ha sån tur som lyckades gå på rea på systemet... FUSK muttrar

Men ifs, du som är förkyld behöver juh medicin =)

Hoppas du blir bättre snart, å lille Rasmus med såklart pöss

2010-09-13 @ 19:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0