Film...

Helgen kan man säga att jag ägnat åt att kolla på film Shrek 3, To late to say goodbye, Boogeyman 3, Kickass och 127 hours. Den filmen jag verkligen kan rekommendera till er andra är 127 hours för den berörde mig verkligen på alla sätt o vis. Annars så har jag faktiskt inte gjort så mycket annat kan jag meddela.

Idag var jag och mamma in och hälsade på moffa som ligger på sjukhuset med opererat knä så nu hoppas vi att han ska kunna få gå utan smärtor i det knät. Han ska förhoppningsvis operera andra knäet också innan sommaren och då kanske han springer fram när sommaren kommer =). Om allt går som det ska så kanske han får åka hem imorgon eller på tisdag och jag tror att han tillfrisknar fortare om han får komma hem igen. Det rum han ligger på kanske inte direkt är så stimulerande för honom, han har tyvärr hamnat på ett rum med tre andra som inte är riktigt lika klar i huvudet. Vilket tyvärr innebär att han inte har någon som han kan prata med om dagarna så det är ju tur att han har gått om besök om dagarna i alla fall så han slipper sitta själv.

På tisdag så har vi sista examinerande seminariumet för denna terminen vilket ska bli så himla skönt då denna terminen varit allt annat än rolig. Ser faktiskt fram emot att termin nummer 4 snart börjar vilket innebär att jag snart avverkat halva min studietid vilket känns ganska så fantastiskt.

Imorgon ska Rasmus iväg på djurkliniken Ejra för ett återbesök för sin klåda och Mio ska iväg på sitt andra rehab besök om allt går som det ska. Känns bra att Mio har kommit igång men tyvärr så har han haltat lite i veckan så jag hoppas inte att det är något som strular utan att det kanske hellre beror på sjukgymnastiken och att han använder benet lite mer nu. Vi får kolla av det imorgon i alla fall och hoppas att så är fallet.

Ja det var en liten update i alla fall så håll till godo.

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0