Hungrig

De senaste dagarna eller till och med veckorna så har jag haft ett konstigt förhållande till mat och då särskilt middagen. Jag har noll inspiration eller ork till att stå vid spisen och laga mat vilket resulterar i att jag äter fil för att bara få något i magen om dagarna. Jag tycker ju såklart om mat och vill äta lagad mat men min ork får liksom bestämma och då blir det inget alls istället. Senaste tiden så har jag mycket hellre låtit andra laga maten åt mig men det är ju inte direkt ekonomiskt på sikt men jag kan tycka att det är okej eftersom jag då faktiskt får något i magen. En privat kock vore nog egentligen lösningen på alla mina mat problem tycker jag men där säger ju ekonomin verkligen nej. Så jag får kämpa på så gott det går och äta det jag får i mig helt enkelt så kanske det löser sig i slut ändan.

Skriv något till mig
Postat av: Edith

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 07:47:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0