Sova

Medicinerna fungerar toppen och jag får sova om nätterna och kan känna mig riktigt utvilad då jag vaknar faktiskt och då är jag ganska så nöjd faktiskt. Nästa vecka vid den här tiden så hoppas jag verkligen att jag kan lägga termin fyra bakom mig vad gäller skolan och jag kan få se fram emot en lugn och skön sommar istället. Jag behöver verkligen det känner jag nu då det är så mycket som snurrar nu med allt som ska falla på plats innan jag kan känna mig lugn. Men på ett eller annat sätt så brukar ju allt lösa sig så då borde ju det här också göra det hoppas jag. Om någon där ute vill hålla en extra tumme för mig så går det oerhört bra faktiskt.

Nej nu väntar Mio på sista rundan och sen kryper vi ner i sängen han och jag och sover tills klockan ringer imorgon. I helgen så ser jag väldigt mycket fram emot att få sovmorgon både lördag och söndag för det känner jag att jag behöver. Ska färdigställa mitt sista arbete som ska in till skolan också under helgen och då behöver jag såklart vara utvilad och känna att jag orkar sitta och skriva. Men med min nacke så sitter jag så länge jag orkar och sen måste jag ta pauser för att inte göra nacken sämre.

Ja nu går vi ut och sen sover vi.


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0