Oktober

NU börjar jag tröttna på att umgås med vuxna människor som inte kan bete sig helt enkelt. Jag trodde väl att när man automatiskt klev över 20 i alla fall så borde man kunna uppföra sig. Men nej det verkar inte stämma överens på oss alla i alla fall. Just nu försöker jag fundera över vad som fungerar bäst att ignorera personen totalt eftersom att det inte går att diskutera med vissa.

Till en början ska jag nog ägna mig åt lite ignorans då jag endast blir på sämre humör av allt. Och jag har inte förtjänat att må dåligt faktiskt så då är det bättre jag lägger fokus på det som får mig på bättre humör.

Jag tycker ju om att skriva av mig men kanske får hitta ett annat forum för det eller göra en ny blogg för enbart de närmaste i min krets. De som jag i alla fall inte döljer något för och där det inte gör något att de får ta del av mina konstiga tankar.


Skriv något till mig
Postat av: malin

Jag tar gärna del av dina "konstiga" tankar =)

2011-10-06 @ 19:58:33
URL: http://rossbolsmalin.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0